Idi nazad   Croportal Forum > Tehnologija i Tehnika > Elektronika i Elektrotehnika
Registracija FAQ Lista korisnika Kalendar Pretraži Današnje Poruke Označi forume pročitanima Online igre

Elektronika i Elektrotehnika Raspravljate o temi Ključevi za satelitske programe u Tehnologija i Tehnika forumu; Ja sam još amater što se tiče digitalne satelitske...sljedeći tjedan mi stiže quadro 8055 prijamnik i antena s ...

Odgovor

Opcije Teme
Star 28-09-07, 17:05   #1 (permalink)
Starter

Datum registracije: 02-09-07
Godina: 17
Poruka: 30
zsutalo se izdvaja iz mase
Pošalji poruku preko ICQ-a korisniku zsutalo Pošalji poruku preko Skype-a korisniku zsutalo
Smile Ključevi za satelitske programe

Ja sam još amater što se tiče digitalne satelitske...sljedeći tjedan mi stiže quadro 8055 prijamnik i antena s 2 LMB-a ...zanima me gdje sve mogu naći ključeve za otključavanje programa i dali se može ikako otključati HRT 1,2 i HRT PLUS...puno bi mi pomogli...
Odgovori sa citatom
Star 28-09-07, 17:06   #2 (permalink)
dr.sc. Foruma

Datum registracije: 25-11-06
Poruka: 3,057
Adolon je dragulj u masiAdolon je dragulj u masiAdolon je dragulj u masiAdolon je dragulj u masiAdolon je dragulj u masiAdolon je dragulj u masiAdolon je dragulj u masiAdolon je dragulj u masiAdolon je dragulj u masiAdolon je dragulj u masiAdolon je dragulj u masi
Re: Ključevi za satelitske programe

A kaj će ti Hrt 1 i 2 ak si u Virovitici
Adolon je offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Odgovori sa citatom
Star 28-09-07, 17:19   #3 (permalink)
Uvaženi forumas

Datum registracije: 29-01-06
Poruka: 893
sunka5 ima ono neštosunka5 ima ono neštosunka5 ima ono neštosunka5 ima ono neštosunka5 ima ono nešto

Citat:
Pravi autor: zsutalo Pogledaj Poruke