Pokazujem rezultate 1 do 7 od 7

burza rada

Raspravljate o temi burza rada u Posao forumu, dio Život i Stil foruma; Na burzi sam ..vec 3godine, naime izvanredni sam student ,i najviše mi je radi socijalnog pokaza, posla u mojoj struci ...

prof. Foruma
    Datum registracije
    26-06-08
    Poruka
    1,312
    Liked
    1 times

burza rada

Na burzi sam ..vec 3godine, naime izvanredni sam student ,i najviše mi je radi socijalnog pokaza, posla u mojoj struci ; NEMA..
    Sad me savjetnica pocela pritiskat da mi mora naci posa, i danas trebam ici u neku "plavu sobu " tj..na neku "radionicu samoprocjene" ..
    Nudi mi poslove prodavaca, bla bla.. (a moj struka veze s komercijalom nema )Koliko se ko kuzi u to? Koliko pravo imam odbit ponudjeno ?

bazinga Avatar od korisnika Vuxs
    Datum registracije
    30-05-06
    Poruka
    11,436
    Liked
    46 times

Re: burza rada

mah pa i ja sam cca 2 godine.. svi me vech poznaju... boli ih kifla..a daj pitaj ti tu savjetnicu zake te nebi poslali na neki techaj..
    All in all you're just another brick in the wall......

tata od formata isoSnake Champion Avatar od korisnika fat_boy_slim
    Datum registracije
    24-09-05
    Starost
    6
    Poruka
    23,189
    Liked
    1187 times

vjerovatno mozes odbiti a sad je pitanje do savjetnice hoce li te izbrisati iy evidencije nezaposlenih ili ne

nadam se da si dobra s njom

Pravila ponašanja...Registriraj se na forum

Banned
    Datum registracije
    11-08-08
    Poruka
    4,365
    Liked
    3 times

mislim da zakonski možeš odbiti dvije ponude,nakon treće te brušu s evidencije nezaposlenih..

prof. Foruma
    Datum registracije
    26-06-08
    Poruka
    1,312
    Liked
    1 times

Citat Pravi autor: fat_boy_slim Pogledaj Poruke
    vjerovatno mozes odbiti a sad je pitanje do savjetnice hoce li te izbrisati iy evidencije nezaposlenih ili ne

nadam se da si dobra s njom