Stranica 1 od 2 12 ZadnjeZadnje
Pokazujem rezultate 1 do 10 od 15
Like Tree1Likes

Kako zaraditi na internetu---uputstva za početnike!!!

Raspravljate o temi Kako zaraditi na internetu---uputstva za početnike!!! u Posao forumu, dio Život i Stil foruma; ...

Starter Avatar od korisnika Luna86
    Datum registracije
    11-10-10
    Poruka
    3
    Liked
    0 times

Kako zaraditi na internetu---uputstva za početnike!!!

Moj ulazak u svijet internet marketinga opisala bih kao “Izgubljeni u svemiru“ ili „Alisa u zemlji čudesa“!
    Nisam imala poima ni o čemu.
    Bila sam potpuni početnik bez ikakvog predznanja o HTML kodu, niti sam znala šta znači riječ hosting ili domena.

To su sve bili pojmovi sa kojima se ja nisam nikada susretala u životu, dakle potpuna enigma.

NO, internet marketing je „VJEŠTINA“- a karakteristika svake vještine jest da se ona može NAUČITI. Jednako kao kuhanje, ličenje ili nešto treče.

Znam da onima koji se ne razumiju u internet marketing, on može djelovati zahtjevno i nejasno baš kao nuklearna fizika no, TO UOPĆE NIJE ISTINA!!!!

Internet marketing je skup vještina koje je ponajprije
    potrebno RAZUMJETI, potom NAUČITI i na kraju IMPLEMENTIRATI. Te vještine su prilično jednostavne, ali je potrebno da Vas netko vodi kroz cijeli taj proces i pokaže Vam korak po korak kako zarađivati novac na internetu.

Na početku najpotrebnije je da zauzmete adekvatan STAV i RAZMIŠLJANJE o cijelom tom poslu. Danas većina ljudi misli da imati starnicu na internetu automatski znaći i zarađivati na internetu, što je u potpunosti netočno. Čak i oni ljudi koji na svojim internet stranicama prodaju neki proizvod smatraju da će prodaja krenuti sama od sebe, praktički preko noći, što također nije istina.