Pokazujem rezultate 1 do 6 od 6

Posao? Ivora....

Raspravljate o temi Posao? Ivora.... u Posao forumu, dio Život i Stil foruma; Viđam po forumima puno tema o tome kako neki ljudi ne mogu naći posao, a završili su tečajeve, ovo ono.... ...

Starter
    Datum registracije
    02-10-08
    Poruka
    1
    Liked
    0 times

Posao? Ivora....

Viđam po forumima puno tema o tome kako neki ljudi ne mogu naći posao, a završili su tečajeve, ovo ono.... e pa ovako, ja sam propali student etf-a u Osijeku, i neznajući što bi sa sobom, počeo sam se bavit dizajnom. Nakon što sam vidio da nakon pola godine neznam apsolutno ništa, a imao sam hrpetinu ideja...zato sam upisao smjerove Web dizajn i grafički dizajn u Ivori u Osijeku, ljudi mi pokazali brdo stvari, naučio sam stvarno puno, i danas sam grafički dizajner u jednom časopisu i otvaram biznis za graf. i web dizajn, pa eto .....

V.I.P. Član
    Datum registracije
    26-12-05
    Poruka
    6,968
    Liked
    29 times

Re: Posao? Ivora....

Reklama ili?!?

Starter
    Datum registracije
    14-03-09
    Poruka
    1
    Liked
    0 times

Smile Re: Posao? Ivora... Mencl

Slažem se da ljudi malo cijene Inf. obrazovanje
    Ja sam u Mencl-a u Splitu završija Web dizajn
    i sad već dvije godine radim u firmi za Web dizajn.
    Neki polaznici iz moje grupe su mislili da je dovoljno ono što nauče na nastavi, ali Web dizajn je naravno danas stalno usavršavanje i učenje. U svakom slučaju u školi sam dobija temelj za normalan rad. Svaka čast profsoru iz Mencl-a sa kojim se i danas čujem i razmjenjujem iskustva

Starter
    Datum registracije
    04-04-09
    Starost
    24
    Poruka
    6
    Liked
    0 times

pa to je super pa dali imate neke šanse da sami otvorite svoju firmu ili tako nešto????

Starter
    Datum registracije
    01-12-09
    Poruka
    2
    Liked
    0 times