Idi nazad   Croportal Forum > Tehnologija i Tehnika > Računala
Registracija FAQ Lista korisnika Kalendar Pretraži Današnje Poruke Označi forume pročitanima Online igre

Računala Raspravljate o temi Internet Explorer download u Tehnologija i Tehnika forumu; Citat: Pravi autor: silence to samo govori kolko znaš Nisam neki profesionalac ali imam ga na računalu već 5 godina ...

Odgovor

Opcije Teme
Star 06-12-05, 18:57   #21 (permalink)
Starter

Datum registracije: 08-11-05
Godina: 21
Poruka: 42
zgeza se izdvaja iz mase
Pošalji poruku preko Yahoo-a korisnku zgeza
Citat:
Pravi autor: silence
to samo govori kolko znaš
Nisam neki profesionalac ali imam ga na računalu već 5 godina i sjajno radi.Jasno da je jedan od onih koji najviše opterećuju sistem ali meni to nema veze jer bolje to nego dialer,pa se vući po T-comu sa žalbama.

Meni je jasno da puno ljudi shvaća explorer kao opasan pa da im svašta uđe u računalo,tako je i meni bilo kad sam bio početnik na netu,kaj vidiš sisice i guzicu pa klikneš na banner i eto ti vraga.Vozao sam se po internetu sa Operom i Netscapeom pa i sa Firefox-om ali opet se vratio na onaj prvi.

Ljudi su si sami krivi,odnese ih znatiželja na nepoznatu stranicu i to poslije skupo plate.Pa već je očito danas prepoznati takve stranice koje zahtjevaju da se nešto instalira itd.
Explorer će dobro raditi samo onima koji znaju šta će posjećivati.

Npr.zašto bih išao na stranicu za crackove kada imam programčić craagle i tamo sve imam.A na takvim web stranicama događa se svašta.

Neću više soliti pamet nikome,svatko ima pravo na svoj izbor,i svoje mišljenje.Žalosno je samo da kad ga netko iskaže da ga se odmah popljuva i kaže mu se da jako malo zna.
zgeza je offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Odgovori sa citatom
Star 06-12-05, 20:29   #22 (permalink)
Banned

Datum registracije: 21-10-05
Poruka: 8,633
silence
Pošalji poruku preko MSN-a korisniku silence
Citat:
Pravi autor: reddwarf