Idi nazad   Croportal Forum > Društvo > Školarci i Studenti
Registracija FAQ Lista korisnika Kalendar Pretraži Današnje Poruke Označi forume pročitanima Online igre

Školarci i Studenti Raspravljate o temi Školski biseri u Društvo forumu; Ja sam provalio profesorici da sam u novinama pročitao da su pronađene nepoznate pjesme od nekog pjesnika (mislim da sam ...

Odgovor

Opcije Teme
Star 26-05-07, 22:57   #51 (permalink)
prof. Foruma

Datum registracije: 12-10-06
Godina: 28
Poruka: 1,389
zeljonar je stvarno dobarzeljonar je stvarno dobarzeljonar je stvarno dobarzeljonar je stvarno dobarzeljonar je stvarno dobarzeljonar je stvarno dobarzeljonar je stvarno dobarzeljonar je stvarno dobarzeljonar je stvarno dobarzeljonar je stvarno dobarzeljonar je stvarno dobar
Pošalji poruku preko Skype-a korisniku zeljonar
Re: Školski biseri

Ja sam provalio profesorici da sam u novinama pročitao da su pronađene nepoznate pjesme od nekog pjesnika (mislim da sam joj rekao Tina Ujevića, ali nevažno), te da mogu pred razredom ekskluzivno izrecitirati tu pjesmu, koja će vjerojatno biti uvrštena u najveća njegova djela

Naravno, kao što pretpostavljate, ja sam tu pjesmu smislio, a kasnije su i ostali shvatili to, međutim profesoricu smo uvjerili da je to istina .
Naravno, kad smo sljedeći sat došli, bio sam kažnjen jedinicom zbog ismijavanja pjesnika, i smanjenjem vladanja zbog toga što sam napravio profesorici

Evo pjesme:

NIKOLETIĆ PETAR

Tamo negdje u daljini,
gdje čistoća vlada ...
Tamo mali Pero sjedi,
pokraj svoga stada ...

Od dosade nije znao,
što će radit sada,
odjednom se dosjetio,
pustit malo smrada!

Nikoletić Petar
pustio je vjetar,
vjetar tiho piri,
smrad se svuda širi ...

Prepao je staru babu,
i još koju žabu,
Sad sav sretan p*di,
sve okolo smrdi!

Tema od 10000 poruka

Zadnji Uredio zeljonar : 26-05-07 u 23:05.
zeljonar je offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Odgovori sa citatom
Star 26-05-07, 23:45   #52 (permalink)