Stranica 1 od 2 12 ZadnjeZadnje
Pokazujem rezultate 1 do 10 od 14

Dahlback Golf (8 sek.QMile ) !!!

Raspravljate o temi Dahlback Golf (8 sek.QMile ) !!! u Tuning i Styling forumu, dio Automobilizam i Motori foruma; ...

  1. #1
    Starter Avatar od korisnika ORKIO
    Datum registracije
    11-04-07
    Starost
    39
    Poruka
    60
    Liked
    2 times

    Dahlback Golf (8 sek.QMile ) !!!

    Što vam prođe kroz glavu kada pomislite na Golf IV koji je u stanju razviti 1200 ks? Naravno mislite ''ma nema šanse!'' Da vam još malo pobudim maštu reći ću vam da se ovdje ne radi o nikakvom dragsteru il nečem sličnom, radi se o cestovnom autu složenom da nabora asfalt i popapa sve što mu stane na put. Zaista teško za povjerovat al idemo vidjet o kakvom se ''Golfu'' tu radi...

    Oni koji znaju za ovu bombetinu sigurno će se sa zadovoljstvom ponovno podsjetiti nekih fascinantnih podataka. Krenimo redom...

    Auto je složen u mjestu Borlange u Švedskoj. Sastavljen je u garaži inženjera koji svojim znanjem i virtuoznošću stvara nevjerojatno brze i brutalne automobile. Ime mu je Hans Dahlback i glavni je čovjek tvornice snova, ''Dahlback Racing''.

    Projekt je započeo 1998 godine kada je u garažu stigao Golf IV. Bila je to prva četvorka u Švedskoj.
    Kako brzo je došao, jednako brzo je počeo gubiti svaku poveznicu sa imenom Golf...

    Prvo je ogolićena unutrašnjost, ojačana podnica te ugrađen roll cage koji se proteže sve do područja oko motora...sve je izrađeno od chrome-molybden cijevi. Ugrađena su Recaro karbonska sportska sjedala sa pojasom od 6 točaka zatezanja.

    Instrumentna ploča ja zadržala isti dizajn ali je zamjenjena onom od karbona. Obloge vrata također su od karbona a svi prozori zamijenjeni su lexan plastikom. U unutrašnjosti se nalazi i sustav za registriranje požara. Uz krov, prema stražnjem dijelu putuju dvije velike cijevi zadužene za dovođenje zraka kileru i spremniku ulja koji se nalaze u gepeku jer naprijed nisu stali.

    Body kit je stigao ravno iz Hannover-a, točnije iz VW Motorsport-a. Hauba i prošireni blatobrani su, kao i većina dijelova izrađeni od karbona. Blatobrani su izbačeni i više nego što trebaju biti tako da se po potrebi mogu staviti šire gume. Najveće dimenzije koje mogu stati su 10x19'' felge sa gumama 265/30/19 ili 12x20'' felge sa gumama 285/30/20.

    Iza kotača se kriju iznimno veliki Alcon diskovi promjera 355 mm straga i 375 mm sprijeda. Što se tiče ovjesa sastavljen je od dijelova iz Audija RS2 i onog Sport Quattro a izrađen je od titana i magnezija.
    Dakle ovdje se radi o pravom hard core sportskom ovjesu za bezkompromisne performanse.

    Kada je auto stigao u garažu ispod haube je bio 1.8 motor te je ubrzo napravljen swap. Motor je zamijenjen Audijevim, 2.1 litarskim, rednim, 5 cilindrašem. Audijevi blokovi mogu izrdžati velike snage, baš kao kod dobre stare supre i skyline-a. Zato je na njega stavljen turbo te dva velika intercoolera (jedan je montiran okomito, pokraj prednjeg lijevog kotač, vrlo inovativno). Filter ulja je sa Volvo kamiona.

    U, za ove pojmove ''normalnim'' uvjetima motor razvija između 600 i 900 ks! Spominjanih 1200 ks se odnosi na maksimum maksimuma koji bi se eventualno mogli izvući. Ispuh se sastoji od cijevi promjera 4.5'', a u cjelini, počevši od turba, su izrađene od nehrđajućeg čelika. Ima permanentni pogon na sva četiri kotača koji je izvađen iz Audi-ja i pripasan Golfu. Automobil je težak oko 1440 kg.

    A sada malo o nekim brutalnim činjenicama...

    Na dyno testu je izmjerena snaga od 850 ks pri 8000 o/min i to na kotačima! Pri istom broju okretaja snaga na zamašnjaku je prešla 1000 ks! Na putu prema 11 000 o/min dyno je počeo očitavati error i test nije rezulatirao konačnom snagom. Prema kalkulacijama i s obzirom kako se snaga na putu prema 11 000 o/min dramatično povećavala, pretpostavka je da bi motor razvio još 100-200 ks u području od 8000 - 11 000 o/min.

    Okretni moment iznosi oko 1000 Nm a max brzina je 300 ++++ km/h.

    Snaga se prenosi preko 6 brz. sekvec. mjenjača koji nije podešen za što brže savladavanje brzine od 100 km/h jer auto tada jedva da ima grip, nego se ponaša tako da se eksplozija snage događa od 3 brzine pa nadalje iako ni tada grip nije idealan zbog enormne zalihe snage koja prilikom oslobađanja stvara eksploziju koja auto baca na sve strane i jedva se može kontrolirati osim ako nije na idealnoj podlozi.

    Dakle ovakvi prijenosni omjeri omogućuje ubrzanje do stotke u vremenu između 2.5-3.5 sec te low 12 sec pass @ 240 km/h na QM-u. Dahlback poručuje da bi Golf nakon ''drag'' setup-a mogao postizati vrijeme u razredu od 8 sec!!! Low ili high 8 sec QM nije rekao. Nije ni važno, jer je ovo vrijeme toliko ''insane'' da čovjek nebi povjerovao.

    Oko 2000 godine auto je bio na cijeni od oko 500 000 eura a danas je na cca 270 000 eura.
    Dodane Slike Dodane Slike

  2. #2
    prof. Foruma Avatar od korisnika dave
    Datum registracije
    06-04-07
    Lokacija
    rijeka
    Starost
    25
    Poruka
    1,926
    Liked
    10 times
    znam za ovaj auto vec par godina; ne volim VW ali ovaj golgic je fin auto skroz...ulozeno puno previse love i truda i tko zna koliko sati rada i muke ali rezultat je tu



    evo i jedan filmic...steta sto nije na engleskom pa ga se nista ne kuzi ali ni ovako nije lose
    Zadnji Uredio daidza : 09-01-08 u 19:12
    ja nisam luzer o naprotiv....

  3. #3
    Starter Avatar od korisnika ORKIO
    Datum registracije
    11-04-07
    Starost
    39
    Poruka
    60
    Liked
    2 times

    Re: Dahlback Golf (8 sek.QMile ) !!!

    Dobar filmić pokazuje sve ono što nemogu riječi....

  4. #4
    Starter Avatar od korisnika elektro
    Datum registracije
    08-12-07
    Lokacija
    b.manastir
    Poruka
    20
    Liked
    0 times

    Re: Dahlback Golf (8 sek.QMile ) !!!

    koja mašina, pravi ljek za presretače

  5. #5
    Starter Avatar od korisnika ORKIO
    Datum registracije
    11-04-07
    Starost
    39
    Poruka
    60
    Liked
    2 times

    Re: Dahlback Golf (8 sek.QMile ) !!!

    Ma ovi naši presretači ti mogu gledat samo u guzicu kad bi se ovim provozo po autoputu ili gradu....

  6. #6
    dr.sc. Foruma Avatar od korisnika macor
    Datum registracije
    11-11-07
    Starost
    26
    Poruka
    2,685
    Liked
    0 times

    Re: Dahlback Golf (8 sek.QMile ) !!!

    svaka cast na otvaranju teme....htel sam ju ja otvorit al si me preduhitril....inace da doam eventualno podatke jos neke.....auto je napravljen 1998., serijska 1.8 masina je zamijenjena masinom 2.1 iz audia quattro, pogon takoder iz audia....jedino je mjenjac rucno slagan...motor ima samo jednu turbinu al isporucuje 900 ks pri 2.5 bara....mjerili su da bi na 3.2 bara isporucivala preko soma konja....autic do stotke stize za 3 sekunde s tim da mu je maks brzina 350+ km/h...na dyno testu mu nisu mogli izmjerit snagu jer roto tester nije mogel odrzavat konstantnu vrtnju (6000 o/min)...inace auto je pravo blago tjunera....1998. je kostao oko 400.000 maraka...tad se pricalo da postoji i verzija od 1400 ks s mogucnoscu restrikcije snage preko posebnog sklopa na instrument ploci....ko bi znal...inace kroz godine gosn. dahlback je samo mijenjao vanjski izgled auta, znaci druge felge s gumama, farba i to je to....ima na njihovim sluzbenim stranicama filmica i moze se vidjet kakva je to zvijer....i kolko malo gripa ima kad ga se stisne.....

  7. #7
    Starter Avatar od korisnika ORKIO
    Datum registracije
    11-04-07
    Starost
    39
    Poruka
    60
    Liked
    2 times

    Re: Dahlback Golf (8 sek.QMile ) !!!

    Ili ova pila mali polo sa 640ps......pa se ti misli da se nađu ova dva u garaži !!
    Dodane Slike Dodane Slike

  8. #8
    Starter Avatar od korisnika elektro
    Datum registracije
    08-12-07
    Lokacija
    b.manastir
    Poruka
    20
    Liked
    0 times

    Re: Dahlback Golf (8 sek.QMile ) !!!

    ni nevidiš ga kad prođe pored tebe

  9. #9
    Starter Avatar od korisnika ORKIO
    Datum registracije
    11-04-07
    Starost
    39
    Poruka
    60
    Liked
    2 times

    Re: Dahlback Golf (8 sek.QMile ) !!!

    Da nevidiš nema gaaaaa...!!!!

  10. #10
    dr.sc. Foruma Avatar od korisnika macor
    Datum registracije
    11-11-07
    Starost
    26
    Poruka
    2,685
    Liked
    0 times

    Re: Dahlback Golf (8 sek.QMile ) !!!

    zaboravih prije dodat jos jedan vrlo vazan podatak....s pocetnih 1440 kila ovaj danasnji golf nema vise veze.....danas taj golf ima 950 kila!! to je malo vise od stojke....tako da to sve poprima jos vece razmjere....i naravno...ne tolko vazno....prije nekolko godina je jos uvijek mjenjac bio obicni rucni s H rasporedom....i na filmicu se vidi kad je pogled u kabini da lik mijenja 3-4-5 bez guranja il povlacenja rucice u sam jednom smjeru....dakle mjenjac je drzao i tih soma Nm....prebolestan auto....uz njegov bok se moze postavit jos jedino Lancia Delta HF Integrale by Redline...autic s 750 konja....kad nadem di su slike i filmic stavim gore....
    Zadnji Uredio macor : 11-01-08 u 20:50

Stranica 1 od 2 12 ZadnjeZadnje

Lajkaj nas na Facebooku