Idi nazad   Croportal Forum > Život i Stil > Zdravlje i Ljepota
Registracija FAQ Lista korisnika Kalendar Pretraži Današnje Poruke Označi forume pročitanima Online igre


Zdravlje i Ljepota Raspravljate o temi Kava uzrokuje pobačaj! u Život i Stil forumu; Evo je jedan članak koji u cijelosti prenosim, ženama koje ne mogu bez kave u trudnoći neće biti drago! Citat: ...

Odgovor
 
Opcije Teme
Star 22-01-08, 15:12   #1 (permalink)
dr.sc. Foruma
 
Avatar od korisnika Dr Jekyll
 
Datum registracije: 24-04-07
Lokacija: S Balkana...
Godina: 29
Poruka: 3,488
Dr Jekyll je stvarno dobarDr Jekyll je stvarno dobarDr Jekyll je stvarno dobarDr Jekyll je stvarno dobarDr Jekyll je stvarno dobarDr Jekyll je stvarno dobarDr Jekyll je stvarno dobarDr Jekyll je stvarno dobarDr Jekyll je stvarno dobarDr Jekyll je stvarno dobarDr Jekyll je stvarno dobar
Kava uzrokuje pobačaj!

Evo je jedan članak koji u cijelosti prenosim, ženama koje ne mogu bez kave u trudnoći neće biti drago!

Citat:
Dosadašnje preporuke o maksimalnim dozama kofeina koje se smiju uzimati u trudnoći treba revidirati, upozoravaju znanstvenici. Dvije šalice kave na dan dovoljne su da se udvostruči rizik od pobačaja.

Prema dosadašnjim preporukama stručnjaka, maksimalna dnevna doza kofeina za trudnice iznosi 300 mg ili četiri šalice kave.

No, rezultati najnovije studije objavljene u American Journal of Obstetrics and Gynaecology pokazuju kako je već 200 mg kofeina dovoljno da se rizik od pobačaja udvostruči!

"Prvih 12 tjedana je vrlo osjetljivo razdoblje za dijete. To je vrijeme kada se događa najveći broj pobačaja", komentirao je za BBC Pat O' Brien, opstetričar i glasnogovornik Royal College of Obstetricians and Gynaecologists.

U Velikoj Britaniji svaka peta trudnoća završava pobačajem, što godišnje dovodi do brojke od 250.000 žena na koje se ovaj savjet o suzdržavanju od kofeinskih napitaka može primijeniti.

Naravno, tome nesretnom ishodu 'kumuju' i drugi faktori, poput dobi rodilje, prethodni abortusi i neplodnost, no još uvijek nisu razjašnjeni svi razlozi.

Rezultati studije dobiveni su nakon uspoređivanja prehrambenih dnevnika 1063 trudnice te je ustanovljena poveznica između rizika od pobačaja i onih žena koje su dnevno konzumirale više od 200 mg kofeina. U njih je rizik za pobačaj bio povećan za 25% u odnosu na one koje su se suzdržavale od kofeina.

Od svih sastojaka u 'prijavljenim' pićima, upravo se kofein smatra glavnim krivcem za rizičnu trudnoću jer je ustanovljeno da prolazi kroz placentu do fetusa, no nije sasvim sigurno kako djeluje na njega.

"Glavna poruka koju želimo poslati trudnicama nakon ovih nalaza jest da bi trebale prestati unositi bilo kakav kofein tijekom trudnoće", rekao je voditelj studije dr. De-Kun Li.

Unatoč tome, britanska Food Standards Agency sa zadrškom prihvaća ove podatke, te do potvrđivanja studije ostaje pri svojim preporukama iz 2003. godine, kada je gornja preporučena granica kofeina iznosila 300 mg.

300 mg kofeina (FSA)
- tri do četiri šalice instant kave
- tri šalice filter-kave
- šest šalica čaja
- osam limenki cole
- četiri limenke tzv. energetskih pića
- 400 g 'obične' čokolade
Dr Jekyll je online sada  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Odgovori sa citatom
Odgovor
Tagovi: abortus, kava, pobacaj



Broj korisnika koji trenutno prate ovu Temu: 1 (0 članova i 1 gosta)
 
Opcije Teme

Pravila poruka
Vi smijete ne otvarati nove teme
Vi smijete ne odgovarati na poruke
Vi smijete ne slati privitke
Vi smijete ne urediti vašu poruku

vB Kod je Uključen
Smajlići Kod je Uključen
[IMG] kod je Uključen
HTML kod je Isključen
Trackbacks are Isključen
Pingbacks are Isključen
Refbacks are Isključen


Trenutno vrijeme na forumu: 11:15.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103