Stranica 1 od 3 123 ZadnjeZadnje
Pokazujem rezultate 1 do 10 od 23

Kazneni potupak za tesku tjelesnu ozljedu

Raspravljate o temi Kazneni potupak za tesku tjelesnu ozljedu u Pravo forumu, dio Znanost foruma; Dobar dan 2007. godine, kao mladji punoljetnik pocinio sam tesku tjelesnu ozljedu (bio sam amaterski boksac), i odradio sam u ...

Starter Avatar od korisnika davor-trsat
    Datum registracije
    17-07-09
    Starost
    25
    Poruka
    13
    Liked
    0 times

Kazneni potupak za tesku tjelesnu ozljedu

Dobar dan
    2007. godine, kao mladji punoljetnik pocinio sam tesku tjelesnu ozljedu (bio sam amaterski boksac), i odradio sam u centru za socijalnu skrb kaznu od 8mj savjetovanja.. I sada sam dobio od suda cijelu citabu. Naime, pise da su sutkinje od tog decka 2 puta slale zalbu na tu presudu, na opcinski i zupanijski sud.. I sada u rjesenju pise da je bila sjednica sutkinja i da ce se pokrenuti kazneni postupak protiv mene.. Kako je to moguce kad sam vec odradio kaznu?? bio sam pred 2 tjedna na anamneti u socijalnoj skrbi sa mamom.. i to se proslijedilo sudu.. Sto mogu ocekivat na sudu? Jel moze biti zatvorska kazna ili sto??

.
    Datum registracije
    20-11-05
    Poruka
    23,705
    Liked
    23 times

Re: Kazneni potupak za tesku tjelesnu ozljedu

Jesi li ti ikada dobio bilo kakvu presudu u kojoj piše da te SUD kažnjava nekom (bilo kakvom) kaznom, te ti se osim kazne ili pored kazne određuje i obavezno savjetovanje u centru za soc. skrb?

Datum registracije
    17-07-09
    Starost
    25
    Poruka
    13
    Liked
    0 times

Nisam nikada nista dobio. Samo sam morao pohadjati savjetovanje u centru za socijalnu skrb i to je to. Nikakvo rjesenje nisam dobio. Rekli su da sam tako odsluzio kaznu.

.
    Datum registracije
    20-11-05
    Poruka
    23,705
    Liked
    23 times

Ako nemaš presudu odn. odluku suda kojom si proglašen krivim (i kažnjen) ili pak oslobođen, to onda znači da kazneni postupak protiv tebe nije ni vođen.